Специфікації API (Американський Інститут Нафти) для дизельних двигунів.

Тут наведено поточні та попередні категорії послуг API. Власникам транспортних засобів слід ознайомитися з посібниками з експлуатації, перш ніж переглядати ці таблиці. Масла можуть мати більше одного рівня продуктивності.

Поточні та попередні категорії послуг API зведені у зручні діаграми. Власникам транспортних засобів слід ознайомитися з посібниками з експлуатації, перш ніж переглядати ці таблиці. Масла можуть мати більше одного рівня продуктивності. Для автомобільних бензинових двигунів остання категорія обслуговування моторної оливи включає робочі властивості кожної попередньої категорії. Якщо в інструкції з експлуатації автомобіля вимагається олива API SN, олива API SP забезпечить повний захист. Для дизельних двигунів остання категорія зазвичай - але не завжди - включає характеристики ефективності попередньої категорії.

API FA-4 і FA-4 Donut ідентифікують певні оливи XW-30, спеціально розроблені для використання в окремих високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах, розроблених відповідно до стандартів викидів парникових газів (ПГ) на шосе 2017 модельного року. Масла API FA-4 не є взаємозамінними або зворотно сумісними з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи придатні для використання масла API FA-4.

Категорія
Статус Сервіс
FA-4 поточний Службова категорія API FA-4 описує певні оливи XW-30, спеціально розроблені для використання в окремих високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах, розроблених відповідно до стандартів викидів парникових газів (ПГ) 2017 модельного року. Ці оливи розроблені для використання на дорозі з вмістом сірки в дизельному паливі до 15 ppm (0,0015% за вагою). Зверніться до індивідуальних рекомендацій виробника двигуна щодо сумісності з маслами API FA-4. Ці масла змішуються до високотемпературного високого зсуву (HTHS) в’язкості в діапазоні 2,9 cP–3,2 cP, щоб допомогти зменшити викиди парникових газів. Ці оливи особливо ефективні для підтримки довговічності системи контролю викидів, де використовуються сажові фільтри та інші вдосконалені системи доочищення. Масла API FA-4 створені для забезпечення посиленого захисту від окислення масла, втрати в'язкості внаслідок зсуву, і аерація масла, а також захист від отруєння каталізатора, блокування сажового фільтра, зносу двигуна, поршневих відкладень, погіршення властивостей при низьких і високих температурах і підвищення в'язкості, пов'язаного з сажею. Масла API FA-4 не є взаємозамінними або зворотно сумісними з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи придатні для використання масла API FA-4. Масла API FA-4 не рекомендуються для використання з паливом, що містить понад 15 ppm сірки. Для палива з вмістом сірки понад 15 частин на мільйон зверніться до рекомендацій виробника двигуна. Масла API FA-4 не є взаємозамінними або зворотно сумісними з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи придатні для використання масла API FA-4. Масла API FA-4 не рекомендуються для використання з паливом, що містить понад 15 ppm сірки. Для палива з вмістом сірки понад 15 частин на мільйон зверніться до рекомендацій виробника двигуна. Масла API FA-4 не є взаємозамінними або зворотно сумісними з маслами API CK-4, CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4. Зверніться до рекомендацій виробника двигуна, щоб визначити, чи придатні для використання масла API FA-4. Масла API FA-4 не рекомендуються для використання з паливом, що містить понад 15 ppm сірки. Для палива з вмістом сірки понад 15 частин на мільйон зверніться до рекомендацій виробника двигуна.
CK-4 поточний Категорія обслуговування API CK-4 описує оливи для використання у високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах, розроблених відповідно до стандартів вихлопних газів 2017 модельного року для шосе та Tier 4 позашляхових вихлопних газів, а також для дизельних двигунів попереднього модельного року. Ці масла розроблені для використання в усіх сферах застосування з дизельним паливом із вмістом сірки до 500 ppm (0,05% за вагою). Однак використання цих масел із вмістом сірки понад 15 ppm (0,0015% за масою) у паливі може вплинути на довговічність системи додаткової обробки вихлопних газів та/або інтервал заміни масла. Ці оливи особливо ефективні для підтримки довговічності системи контролю викидів, де використовуються сажові фільтри та інші вдосконалені системи доочищення. Масла API CK-4 розроблені для забезпечення посиленого захисту від окислення масла, втрати в'язкості внаслідок зсуву, і аерація масла, а також захист від отруєння каталізатора, блокування сажового фільтра, зносу двигуна, поршневих відкладень, погіршення властивостей при низьких і високих температурах і підвищення в'язкості, пов'язаного з сажею. Масла API CK-4 перевищують критерії ефективності API CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 і CH-4 і можуть ефективно змащувати двигуни, що вимагають цих категорій обслуговування API. У разі використання масла CK-4 із вмістом сірки в паливі, що перевищує 15 ppm, зверніться до виробника двигуна щодо рекомендацій щодо інтервалів обслуговування.
CJ-4 поточний Для високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунів, розроблених відповідно до стандартів вихлопних газів 2010 модельного року для шосе та Tier 4 позашляхових вихлопних газів, а також для дизельних двигунів попереднього модельного року. Ці масла розроблені для використання в усіх сферах застосування з дизельним паливом із вмістом сірки до 500 ppm (0,05% за вагою). Однак використання цих масел із вмістом сірки понад 15 ppm (0,0015% за масою) у паливі може вплинути на довговічність системи додаткової обробки вихлопних газів та/або інтервал заміни. Масла API CJ-4 перевищують критерії ефективності API CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4 і CF-4 і можуть ефективно змащувати двигуни, що вимагають цих категорій обслуговування API. У разі використання масла CJ-4 із вмістом сірки вище 15 частин на мільйон зверніться до виробника двигуна щодо інтервалу обслуговування.
CI-4  поточний Випущено в 2002 році. Для високошвидкісних чотиритактних двигунів, розроблених відповідно до стандартів викидів вихлопних газів 2004 року, запроваджених у 2002 році. Оливи CI-4 створені для підтримки довговічності двигуна, де використовується рециркуляція вихлопних газів (EGR), і призначені для використання з дизельним паливом. паливо з вмістом сірки до 0,5% мас. Може використовуватися замість олив CD, CE, CF-4, CG-4 і CH-4. Деякі масла CI-4 також можуть претендувати на позначення CI-4 PLUS.
CH-4 поточний Випущено в 1998 році. Для високошвидкісних чотиритактних двигунів, розроблених відповідно до стандартів вихлопних газів 1998 року. Оливи CH-4 розроблені спеціально для використання з дизельним паливом із вмістом сірки до 0,5% ваги. Може використовуватися замість олив CD, CE, CF-4 і CG-4.
CG-4 Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, виготовлених після 2009 року.
CF-4 Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, виготовлених після 2009 року.
CF-2 Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, виготовлених після 2009 року. Двотактні двигуни можуть мати інші вимоги до змащення, ніж чотиритактні двигуни, тому слід зв’язатися з виробником для отримання поточних рекомендацій щодо змащення.
CF Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, виготовлених після 2009 року. Пізніші оливи категорії «C» зазвичай придатні або кращі для дизельних автомобільних двигунів, для яких були вказані оливи «CF». Проте старе обладнання та/або двотактні дизельні двигуни, особливо ті, що вимагають однорідних продуктів, можуть потребувати масла категорії «CF».
CE Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, виготовлених після 1994 року.
CD-II Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, виготовлених після 1994 року.
CD Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних автомобільних двигунів, виготовлених після 1994 року.
CC Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних двигунів, виготовлених після 1990 року.
CB Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних двигунів, виготовлених після 1961 року.
CA Застаріле  УВАГА : Не підходить для використання в більшості дизельних двигунів, виготовлених після 1959 року.