Статті

Все, що потрібно знати про моторні оливи, спецрідини, запчастини і фільтри - в цьому розділі. Ми постійно вдосконалюємось і раді поділитися знаннями з Вами. Обіцяємо – буде дуже цікаво. 

Що таке специфікації / допуски Renault - RN 0700, RN 0710, RN 0720

Одне з питань, що часто ставляться.

Що таке специфікації / допуски Renault - RN 0700, RN 0710, RN 0720

 

До випуску на ринок моделі Лагуна III, французький виробник автомобілів Renault засновував свої вимоги до моторних олив на ACEA-класифікаціях. Процедури допуску оливи не існувало. З випуском Лагуни III Renault ввів свої специфікації моторних олив і опублікував умови процедури їх допуску. З того часу попит на ці оливи різко зріс. Це пов'язано також з тим, що використання масел, що не отримали допуск від Рено, може призвести до втрати гарантії на автомобіль. Для моделей Renault, випущених до Лагуни III діють, як і раніше, вимоги згідно з ACEA-класифікацією.

RN 0700

Загальні специфікації: ACEA A3/B4 чи ACEA A5/B5.

Renault RN700 - олива для бензинових та дизельних двигунів без турбонаддуву;

– Моторне масло для бензинових двигунів без наддуву, з підвищеними вимогами до сумісності із системами нейтралізації відпрацьованих газів, за винятком Renault Sport. Цей стандарт поширюється на всі дизельні автомобілі Renault, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовий фільтр) до 100 к.с. З підвищеним інтервалом сервісу заміни.

RN 0710

Загальні специфікації: ACEA A3/B4 + додаткові вимоги до Renault.

Renault RN710 - оливи для бензинових та дизельних двигунів з турбонаддувом без сажевого фільтра DPF;

– Моторна олива, з підвищеними вимогами до сумісності із системами нейтралізації відпрацьованих газів, для бензинових двигунів з турбонаддувом у тому числі Renault Sport та дизельних двигунів без фільтру сажі від групи Renault, Dacia, Samsung. Окрім двигунів 1,5 DCi без DPF (сажовий фільтр) до 100 к.с. Стійкість до підвищених теплових навантажень. З підвищеним інтервалом сервісу заміни.

RN 0720

Загальні специфікації: ACEA C4+ з додатковими вимогами Renault.

RN 0720 був розроблений для дизельних двигунів нової генерації з фільтром сажі DPF.

– Моторна олива для дизельних двигунів нової генерації, з турбонаддувом та сажевим фільтром. Відповідність стандарту ACEA C4+ додаткові вимоги Renault. Одна з вимог до олив з цим допуском - це знижений вміст сульфатної золи (Low SAPs). Збільшений інтервал заміни.

Оливи для газових двигунів.

Інтернет-магазин garage.co.ua тримає на складі повний спектр мастильних матеріалів для газових двигунів виробицтва MOTULORLEN, та TOTAL, спеціально розроблених для забезпечення високої ефективності газових двигунів.

Високотехнологічна продукція TOTAL для металообробної промисловості

Металообробна промисловість охоплює величезну кількість технологічних процесів для виготовлення металевих деталей. TotalEnergies пропонує повний спектр технологічних рідин, які дозволять оптимізувати точність обробки і продовжити термін служби обладнання. Наша всесвітньовідома, інноваційна та високоякісна продукція сприяє поліпшенню продуктивності і відповідає будь-яким вимогам наших замовників.
TotalEnergies забезпечує:
Зниження витрат на виробництво
Подовженний термін служби інструменту
Поліпшення якості обробки
Збереження здоров'я операторів і навколишнього середовища

Як підібрати правильну гідравлічну оливу?

Гідравлічна олива —  це рідина, яка не стискається, та відіграє надзвичайно важливу роль у забезпеченні безперебійної роботи гідравлічних систем. На додаток до своєї основної функції — передачі енергії та тепла в гідравлічних системах — вона має кілька додаткових функцій: видалення забруднень, герметизація та змащування.

Гідравлічні оливи мають широке застосування. Вони живлять автонавантажувачі, широко використовуються у будівельній техніці, дозволяють пілотам керувати життєво важливими системами в літаках та забезпечують належне функціонування гідравлічних гальм на тракторах та іншому сільськогосподарському обладнанні.

(Продовження 4) Експлуатація Total Ceran XS 40 Moly у кар'єрі.

Випробування в лабораторних умовах, на стендах за методиками DIN 51805 і ASTM D 1478, показали здатність мастила прокачуватися при температурах нижче –50°С та –55°С відповідно.
Для підтвердження цих результатів, в умовах реального виробництва були проведені випробування консистентного мастила Total Ceran XS 40 Moly.
Метою випробування була оцінка здатності мастила прокачуватися при температурі -50 ° С головною централізованою системою мастила (ЦСЗ) кар'єрного екскаватора відомого виробника. Випробування було проведено у присутності фахівців фірми-виробника машини.

(Продовження 3) Застосування Total Ceran XS 40 Moly для спецтехніки за низьких температур роботи

Враховуючи особливу складність експлуатації гірничодобувної техніки за негативних температур, компанією Total було розроблено спеціальне пластичне мастило для застосування в централізованих системах мастила – Ceran XS 40 Moly. Її властивості прокачуватись покращені завдяки застосуванню синтетичного базового масла. Залишаючись рідким при негативних температурах, ця базова олива зберігає свою в'язкість при підвищених температурах застосування Ceran XS 40, забезпечуючи достатні протизносні властивості, в т.ч. влітку.

(Продовження 2) В'язкість базової оливи – її значення

Добре відомо, що в'язкість мастильного матеріалу залежить від температури. Характер цієї залежності може бути різним для різних типів мастил. В'язкість мінеральних масел великою мірою залежить від температури, та його в'язкість різко знижується за умов дії негативних температур. Навпаки, синтетичні оливи залишаються досить текучими навіть за дуже низьких температур.

(Продовження 1) Функції та вимоги до пластичних мастил для спеціальної техніки

Розглянемо застосування  Total Ceran XS 40. Існує безліч різних визначень пластичних мастил. Відповідно до пластичних мастил являють собою продукти диспергування загусника в рідкому мастильному матеріалі, що володіють консистенцією від твердої до напіврідкої. До складу мастил можуть входити присадки і тверді наповнювачі.

Як мастильні матеріали впливають на надійність обладнання.

Як відомо будь-яка спеціальна техніка, складається з великої кількості рухомих деталей, які потребують мастила. Більшість поломок спеціального обладнання відбувається внаслідок попадання твердих забруднень у вузли тертя, точніше, зазори між деталями.

Мастило на основі сульфанат-кальцієвого мила, що це?

Загусник Комплексу Сульфоната-кальція мастила - це сукупність частинок нанокальциту в стабілізуючій оболонці з амфіфільних рідкокристалічних полімерів. Тобто. не нитки, не волокна, а частинки, один з одним вони пов'язані за рахунок міжмолекулярних сил взаємодії, що легко відновлюються, утворюючи рухомий просторовий каркас.

Selenia 20K Alfa Romeo 10W-40

Selenia 20K Alfa Romeo 10W-40

Моторное масло состоящее из двух синтетических основ и одной минеральной. Применяется для, турбокомпрессорных и многоклапанных двигателей. В нашем интернет-магазине GARAGE CO UA сейчас действует скидка 17% на Selenia 20K Alfa Romeo 10W-40 , что бы купить перейдите по силке http://garage.co.ua/shop/product/selenia-20k-alfa-romeo-10w-40

SELENIA GOLD 10w40

SELENIA GOLD 10w40

Моторное масло, состоящее из двух синтетических основ и одной минеральной, для легковых автомобилей с бензиновыми или дизельными двигателями, в т.ч. карбюраторными, многоклапанными и турбокомпрессорными. В нашем интернет-магазине GARAGE CO UA сейчас действует скидка 22% на SELENIA GOLD 10w40, что бы купить перейдите по силке http://garage.co.ua/shop/product/selenia-gold-10w-40

Смазка Total CERAN XM 220

Смазка Total CERAN XM 220

Total CERAN XM 220 — высокотемпературная водостойкая смазка нового поколения на основе комплекса сульфоната кальция с ЕР свойствами для промышленного оборудования, работающего в тяжелых условиях эксплуатации.

Смазка Total ALTIS SH 2

Смазка Total ALTIS SH 2

Высококачественная синтетическая высокотемпературная смазка для высокоскоростных приложений, загуститель – полимочевина.