Таблиця сумісності мастил з різними типами загусників
Коли ви хочете змінити мастило в підшипнику або іншому вузлі, виникає дуже поширене питання: "На яке мастило можна змінювати,та які мастила між собою сумісні та при їх заміні не зроблять біди?"
Коли ви хочете змінити мастило в підшипнику або іншому вузлі, виникає дуже поширене питання: "На яке мастило можна змінювати,та які мастила між собою сумісні та при їх заміні не зроблять біди?"
Мастило — це напівтверда та в’язка олива, яке використовується в машинах, коли типові оливи не залишаються на місці. Вибір правильного мастила оптимізує тертя та зносостійкість, що призведе до довшого терміну служби компонентів, скорочення часу простою та зниження експлуатаційних витрат. Численні фактори впливають на вибір відповідного мастила, наприклад, робочі навантаження, температура, швидкість і умови навколишнього середовища.
Одне з питань, що часто ставляться.
Що таке специфікації / допуски Renault - RN 0700, RN 0710, RN 0720
До випуску на ринок моделі Лагуна III, французький виробник автомобілів Renault засновував свої вимоги до моторних олив на ACEA-класифікаціях. Процедури допуску оливи не існувало. З випуском Лагуни III Renault ввів свої специфікації моторних олив і опублікував умови процедури їх допуску. З того часу попит на ці оливи різко зріс. Це пов'язано також з тим, що використання масел, що не отримали допуск від Рено, може призвести до втрати гарантії на автомобіль. Для моделей Renault, випущених до Лагуни III діють, як і раніше, вимоги згідно з ACEA-класифікацією.
RN 0700
Загальні специфікації: ACEA A3/B4 чи ACEA A5/B5.
Renault RN700 - олива для бензинових та дизельних двигунів без турбонаддуву;
– Моторне масло для бензинових двигунів без наддуву, з підвищеними вимогами до сумісності із системами нейтралізації відпрацьованих газів, за винятком Renault Sport. Цей стандарт поширюється на всі дизельні автомобілі Renault, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовий фільтр) до 100 к.с. З підвищеним інтервалом сервісу заміни.
RN 0710
Загальні специфікації: ACEA A3/B4 + додаткові вимоги до Renault.
Renault RN710 - оливи для бензинових та дизельних двигунів з турбонаддувом без сажевого фільтра DPF;
– Моторна олива, з підвищеними вимогами до сумісності із системами нейтралізації відпрацьованих газів, для бензинових двигунів з турбонаддувом у тому числі Renault Sport та дизельних двигунів без фільтру сажі від групи Renault, Dacia, Samsung. Окрім двигунів 1,5 DCi без DPF (сажовий фільтр) до 100 к.с. Стійкість до підвищених теплових навантажень. З підвищеним інтервалом сервісу заміни.
RN 0720
Загальні специфікації: ACEA C4+ з додатковими вимогами Renault.
RN 0720 був розроблений для дизельних двигунів нової генерації з фільтром сажі DPF.
– Моторна олива для дизельних двигунів нової генерації, з турбонаддувом та сажевим фільтром. Відповідність стандарту ACEA C4+ додаткові вимоги Renault. Одна з вимог до олив з цим допуском - це знижений вміст сульфатної золи (Low SAPs). Збільшений інтервал заміни.
МОТОРНІ ОЛИВИ ДЛЯ БЕНЗИНОВИХ ТА ЛЕГКОВАНТАЖНИХ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ (КАТЕГОРІЇ A/B), БЕНЗИНОВИХ ТА ЛЕГКОВАНТАЖНИХ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ З ПРИСТРОЯМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКЛОПУ (КАТЕГОРІЇ C)
Новий документ із загальними вимогами для легких і важких навантажень включає в себе посилання на нові серії масел ACEA 2021 року для двигунів легкої навантаженості та серії масел ACEA 2016 року для двигунів важких навантажень (версія 3)
Оновлення до серії масел ACEA 2021 для двигунів малої навантаженості:
Вимірювання TBN не потрібні для категорії C2-21, оскільки це відповідає C2-16
A/B: Оливи для бензинових і дизельних двигунів – «High SAPS»
Категорія A3/B3 вилучена з цими послідовностями масел ACEA. Стабільна моторна олива, призначена для використання в бензинових і дизельних двигунах легкових автомобілів і легких автомобілів, а також для подовжених інтервалів заміни масла, якщо це вказано виробником двигуна.
Тут наведено поточні та попередні стандарти ILSAC. Власникам транспортних засобів слід ознайомитися з посібниками з експлуатації, перш ніж переглядати ці таблиці. Масла можуть мати більше одного рівня продуктивності.
Для автомобільних бензинових двигунів останній стандарт ILSAC включає робочі властивості кожної попередньої категорії та може використовуватися для обслуговування старих двигунів, де рекомендовані оливи попередніх категорій.
Тут наведено поточні та попередні категорії послуг API. Власникам транспортних засобів слід ознайомитися з посібниками з експлуатації, перш ніж переглядати ці таблиці. Масла можуть мати більше одного рівня продуктивності.
Виробники масел пропонує лінійку продуктів, які відповідають API SP, найсучаснішому на даний момент галузевому стандарту Американського інституту нафти. Що це означає для вас та вашого автомобіля? Тут є все, що потрібно знати про стандарти API SP.
Тут наведено поточні та попередні категорії послуг API. Власникам транспортних засобів слід ознайомитися з посібниками з експлуатації, перш ніж переглядати ці таблиці. Масла можуть мати більше одного рівня продуктивності.
Для автомобільних бензинових двигунів остання категорія обслуговування API включає характеристики ефективності кожної попередньої категорії та може використовуватися для обслуговування старих двигунів, для яких рекомендовані оливи попередніх категорій.